Met het hele team willen wij van Mondzorgkliniek Stichtse Vecht een plek maken waar u graag komt, omdat u weet dat u op een goede en prettige wijze geholpen wordt.

Want hoewel niemand voor zijn plezier naar de tandarts gaat, zullen wij ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u zich begrepen en geholpen voelt.

Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en rekening te houden met uw wensen en verwachtingen. Wij staan ten allen tijde open voor uw feedback, opmerkingen of suggesties.

We vinden het belangrijk om u de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden, maar het kan voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Wij vinden het fijn als u dit ons laat weten. Zo geeft u ons de mogelijkheid om te leren van uw klacht en onze zorg blijvend te verbeteren.
U kunt met uw klacht terecht bij de behandelaar of bij de praktijk manager. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op en komen we tot een oplossing.
Wij streven ernaar om alle klachten in goed overleg met u en naar tevredenheid binnen in de kliniek op te lossen. Wanneer het echt niet lukt om een klacht samen met elkaar op te lossen hebben we een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij Quasir BV. Telefoonnummer 0561 618711.
Als we ondanks de tussenkomst van de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing komen, dan kunt u uw klacht indienen bij geschilleninstantie Stichting Zorggeschil.