Betaling

Betaling

Online uw rekeningen regelen

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen.

Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.

Betalingsregeling treffen

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen.
Spreiding van rekeningen die lopen via Infomedics, aanvragen via Infomedics: U kunt er voor kiezen uw factuur in meerdere maanden te betalen. Deze betalingsregeling kost 5 euro per maand, en is maximaal uit te stellen tot 8 maanden. (onder voorbehoud van wijzigingen 02-01-2022) Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.

Betaling

U kunt direct pinnen of ontvangt uw rekening van Infomedics.

Wij verzoeken u vriendelijk gebruik te maken van onze mogelijkheid tot pinnen wanneer de zorg niet verzekerd is, of wanneer u dat wenst. U ontvangt een nota en pinbon als betalingsbewijs.

In onze praktijk willen wij onze aandacht volop richten aan goede mondzorg. Daarom hebben wij de verzekerde zorg uitbesteed aan Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics. Deze verrekent voor u de gedekte zorg van uw tandartsverzekering, zodat u alleen een nota krijgt van het niet verzekerde deel.
Daardoor hoeft u niets voor te schieten. U kunt ervoor kiezen om uw nota digitaal of per post te ontvangen. Wenst u dit niet dan kunt u natuurlijk ook altijd bij ons pinnen en uw nota eventueel zelf indienen bij de zorgverzekeraar.

Vragen?

Voor vragen over uw factuur die via Infomedics zijn gelopen verwijzen wij u naar www.infomedics.nl

Meestal kunt u het antwoord van uw vraag vinden onder het kopje veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij en heeft u toch nog een vraag?

Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Betalingsvoorwaarden Infomedics

In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad.
Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?

  • Infomedics verwacht dat u de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.
  • Als u de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan bent u in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat u het uiteraard vergeten kunt zijn, krijgt u een herinnering waarbij u wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
  • Infomedics mag uw betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van uw rekening.
  • Houd er rekening mee dat, wanneer u een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, uw rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. Uw betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

 

Digitale rekening

Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, kunt u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.

Wat ziet u op uw nota?

Op uw nota zult u één of meerdere behandelcodes aantreffen. Deze behandelcodes staan op onze tarieven pagina verder gespecificeerd.

Vindt u het onduidelijk hoe de rekening is opgebouwd en omschreven? Dan verwijzen wij u graag naar de website https://www.mondzorgkosten.nl die u daarbij verder kan helpen.

Uw gegevens bij Infomedics

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics.
Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl

 

Contact gegevens Infomedics

Telefonisch

036 – 20 31 900 (lokaal tarief)

Openingstijden Servicedesk: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

E-mail

rekening@infomedics.nl

Schriftelijke correspondentie

Infomedics B.V.
Afdeling Servicedesk Patiënten
Postbus 60108
1320 AC Almere

Inschrijven op de website is sneller dan tandenpoetsen. Vul het inschrijfformulier in en maak meteen een afspraak!

Een praktijk voor iedereen!

Mondzorgkliniek Stichtse Vecht is er voor iedereen! Iedereen is welkom, kinderen en volwassenen. Het maakt niet uit of u nou 32 tanden hebt of 1 of helemaal geen tanden meer hebt. Bent u bang voor de tandarts? Dat is niets om u voor te schamen. U bent écht niet de enige en wij maken angst patiënten dagelijks mee. Vaak is die angst het gevolg van een behandeling door een tandarts die vergeet dat er een mens in de stoel ligt, en geen gebit. Wij helpen u graag verder om over die angst heen te komen. Geef even bij de intake aan dat u angstig bent en wij houden hier rekening mee. Samen gaan we aan de slag om uw angst te verminderen. Zodat ook u straks met een gerust hart naar de tandarts durft te gaan.

bel

email

route

aanmelden