Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

KNMT

(Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde), Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Telefoonnummer: 0900-20 25 012
(€ 0,15 per minuut)
Website: https://www.knmt.nl

Klachtenprocedure

Met het hele team van Mondzorgkliniek Stichtse Vecht doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen en te behandelen. Toch is het mogelijk dat niet alles naar wens verloopt en u ondanks onze inspanningen niet tevreden bent. Ook dan staan wij voor u klaar. Wat kunt u het beste doen als u ontevreden bent?

1. Bespreken klacht met betrokken medewerker

U kunt het beste uw klacht direct bespreken met de betreffende behandelaar die u heeft behandeld. U kunt ook telefonisch contact opnemen om uw klacht te bespreken ofwel door het contactformulier in te vullen. In het laatste geval nemen wij contact met u op om een afspraak te maken en plannen dan tijd in om uw klacht te bespreken.

2. Receptie informeren

Wilt u zich niet direct tot de betreffende behandelaar wenden, dan kunt u zich met het klachtenformulier of een persoonlijke brief richten tot de receptie Mondzorgkliniek Stichtse Vecht. De klachtencommissie van Mondzorgkliniek Stichtse Vecht zal uw klacht met de betreffende behandelaar/ medewerker bespreken en neemt binnen een week contact met u op om een verder overleg te plannen.

3. Indienen klacht bij onafhankelijke klachtencommissie

Mochten de bij 1 en 2 genoemde inspanningen niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie:

Inschrijven op de website is sneller dan tandenpoetsen. Vul het inschrijfformulier in en maak meteen een afspraak!

Een praktijk voor iedereen!

Mondzorgkliniek Stichtse Vecht is er voor iedereen! Iedereen is welkom, kinderen en volwassenen. Het maakt niet uit of u nou 32 tanden hebt of 1 of helemaal geen tanden meer hebt. Bent u bang voor de tandarts? Dat is niets om u voor te schamen. U bent écht niet de enige en wij maken angst patiënten dagelijks mee. Vaak is die angst het gevolg van een behandeling door een tandarts die vergeet dat er een mens in de stoel ligt, en geen gebit. Wij helpen u graag verder om over die angst heen te komen. Geef even bij de intake aan dat u angstig bent en wij houden hier rekening mee. Samen gaan we aan de slag om uw angst te verminderen. Zodat ook u straks met een gerust hart naar de tandarts durft te gaan.

bel

email

route

aanmelden